Uusi Volkswagen Arteon Shooting Brake PHEV
Lataushybridi nyt myynnissä!
Arteon Shooting Brake tekee vahvan vaikutuksen jopa vain seistessään paikallaan. Farmarimalliin on lisätty ylellisyyttä ulkopuolen kromatuilla pinnoilla ja sisäpuolen ketterillä kosketuskäyttötoiminnoilla. TSI-, ja eHybrid-moottorivaihtoehdot tarjoavat täyden tehon alhaisella kulutuksella. Huomiota herättävä takaosan muotoilu nostaa uuden Arteon Shooting Braken oman luokkansa huipulle. Arteon Shooting Braken tyylikästä ja urheilullista vaikutelmaa on korostettu R-Line-varustelutasolla, jossa on kiinnitetty huomiota tiettyihin yksityiskohtiin.
Käyttövoima | CO2-päästöt alk. | Tavaratila jopa |
Bensiini, lataushybridi | 27g/km | 590-1623 litraa |
Arteon Shooting Brake R-Line Business eHybrid 160 kW DSG-automaatti alk. 58 063 €
Pyydä tarjous
Varaa koeajo
Ota yhteyttä
Toimipisteet
-
Telekuja 3, 63300 Alavus
Tarkemmat yhteystiedot -
Katsastustie 1, 61800 Kauhajoki
Tarkemmat yhteystiedot -
Korjuuntie 18, 28360 Pori
Tarkemmat yhteystiedot -
Kairakatu 9, 26100 Rauma
Tarkemmat yhteystiedot -
Pohjankaari 2, 60120 Seinäjoki
Tarkemmat yhteystiedot -
Rantamaantie 35, 65350 Vaasa
Tarkemmat yhteystiedot
Uusimmat VOLKSWAGEN-TARJOUKSET
Arteon Shooting Brake R-Line Business eHybrid 160 kW DSG-automaatti alk. 58 062,69 €, hinta CO₂-päästöllä 27 g/km. Vapaa autoetu 905 €/kk, käyttöetu 770 €/kk. Kuvien autot erikoisvarustein. Hinnat sisältävät toimituskulut 600 €. Suositusvähittäishinnasto 1.1.2023 (WLTP). Volkswagenin Suomen maahantuoja on K Auto Oy.
*Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus/toimintamatka saattaa vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.